Old-new „weapons”
Abstract
„Olyan világban élünk, ahol a manipulálás komplett rendszerként működik. Vagyis az eladás az ízlésformálással kezdődik, aztán következik az igénykialakítás és csak végül a konkrét értékesítés” - vallja Tari Annamária pszichológus. Napjainkban, amikor több ezer árucikkből, és egyre több bevásárlóközpont közül választhatunk, a promóciós stratégiák kialakításakor felerősödik az in-store marketing szerepe. Hazánkban is naprói-napra gyorsabb léptekkel fejlődik, illetve egyre gyakrabban alkalmazzák a marketing eszközei között a POP eszközöket, köszönhetően ezt a többi között a multinacionális gyártóknak és kereskedelmi cégeknek.
Downloads
Published
2019-12-11
How to Cite
Ladányi, Éva (2019) “Old-new „weapons””, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 37–39. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1560 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Theory and research