Integráció a bormarketingben (is)

Szerzők

  • Péter Bíró Magyarországi Borrendek

Absztrakt

2002 késő nyara / ősze gazdasági híradásainak egyik - évek óta visszatérő - szezonális híre: mi lesz a közelgő szüretet követően megtermelt (sorra!, baj van a felvásárlási árakkal, haj van a készletekkel, a korábbi évekből tetemes mennyiség foglalja még el a tárolási kapacitást, miközben az Európai Unió is ante porta, a maga szigorú elvárásaival.
Mindezeknél sokkal nagyobb problémának azt látom, hogy ezek a problémák sok - sok éve változatlanul léteznek. Tehát nem a létezés a baj, ham a változatlanság - azaz soha, senki nem próbálta megoldani - érdemi lehetőségek birtokában, szakértelemmel, szaktudással, s talán a borágazat iránti tiszteletet sem nélkülözve. Mindazonáltal cikkem marketing szakmai problémákra marketing szakmai válaszokat keres. A publicisztikus „Auftakt” indok, hogy nagyon égető kérdésről van szó, és talán remélni lehet, hogy egy új kormány kínálta lehetőség, az EU közelségének könyörtelensége a 25. órában már eléggé mozgósító erejű az összefogáshoz.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Bíró, P. (2019) „Integráció a bormarketingben (is)”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 76–80. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1568 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Bormarketing