A márkás állam felemelkedése - Az imázs és hírnév posztmodern politikája

Szerzők

  • Peter van Ham
  • Borbála Martini

Absztrakt

Érdekes és tanulságos írás jelent meg a Foreign Affairs 2001. szeptember-októberi számában, amely a „márkásított állam” posztmodern jelenségével foglalkozik. A cikk eredetisége nem elsősorban abban áll, hogy rámutat az állami imázsépítés és a piaci marketingtevékenység hasonlóságaira, korábban megtették ezt mások is, hanem hogy felhívja a figyelmet a „márkásítás” pozitív politikai következményeire is. Hiszen a szerző vélekedése szerint egyfelől az állam szolgáltató jellege erősödik, másfelől az állami szerep új felfogása a hagyományos nacionalista vagy egyenesen soviniszta külpolitikai érvelést gyengíti.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-12

Hogyan kell idézni

van Ham, P. és Martini, B. (2019) „A márkás állam felemelkedése - Az imázs és hírnév posztmodern politikája”, Marketing & Menedzsment, 36(1), o. 3–7. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1597 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Politika és marketing