The rise of the brand state

Authors

  • Peter van Ham
  • Borbála Martini

Abstract

Érdekes és tanulságos írás jelent meg a Foreign Affairs 2001. szeptember-októberi számában, amely a „márkásított állam” posztmodern jelenségével foglalkozik. A cikk eredetisége nem elsősorban abban áll, hogy rámutat az állami imázsépítés és a piaci marketingtevékenység hasonlóságaira, korábban megtették ezt mások is, hanem hogy felhívja a figyelmet a „márkásítás” pozitív politikai következményeire is. Hiszen a szerző vélekedése szerint egyfelől az állam szolgáltató jellege erősödik, másfelől az állami szerep új felfogása a hagyományos nacionalista vagy egyenesen soviniszta külpolitikai érvelést gyengíti.

Downloads

Published

2019-12-12

How to Cite

van Ham, P. and Martini, B. (2019) “The rise of the brand state”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(1), pp. 3–7. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1597 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Politics and marketing