Interaktív marketingkutatás - néhány külföldi és hazai kutatási tapasztalat egybevetése

Szerzők

  • Magdolna Vasné Egri BMGE
  • Zsuzsanna Szalkai BMGE

Absztrakt

Az internet jelentőségét van aki vitatja, van aki elismeri. Az - meggyőződésünk szerint - semmiképpen nem vitatható, hogy az internet ma talán még he sem látható, új távlatokat nyit az információtechnológiában. Egyes nézetek szerint Gutenberg óta más eszköz nem fordította fel ennyire az információ világát, mint az internet, ui. a papír-alapú információt - az internet elterjedésével - egyre inkább felváltja az elektronikus adathordozó.
A marketingszakembereket eme új információstechnológiai (és egyéb!) eszköz több szempontból is foglalkoztatja. A kutatók egy része a marketing információs bázis internet-összefüggéseit vizsgálja, ilyen kutatásokból (külföldi - hazai, idegen - saját) tartalmaz válogatást a következő cikk, kiemelten kezelve a kutatási módszertan változó elemeit, az eszközrendszer bizonyos módosulásait.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Vasné Egri, M. és Szalkai, Z. (2019) „Interaktív marketingkutatás - néhány külföldi és hazai kutatási tapasztalat egybevetése”, Marketing & Menedzsment, 34(3), o. 28–33. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1774 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingkutatás