Marketingaktivitás elektronikus környezetben, 2. rész: interaktív marketingkutatás
Absztrakt
A vállalati marketingdöntések előkészítése nem nélkülözheti a meghatározó kapcsolatrendszert, a piaci tendenciákat megcélzó, valamint a piaci szereplők jellemzőire vonatkozó rendszeres vizsgálatokat. A naprakészség eléréséhez a szakirodalmi megközelítések és az empirikus kutatási eredmények nyújthatnak segítséget. Ehhez kívánunk szerény eszközeinkkel mi is hozzájárulni. A BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Műszaki Menedzsment PhD Iskola marketing specializációja keretében,
témavezetőként a szerző által irányított PhD hallgatókkal végzett kutatások leginkább figyelemre méltó eredményeiből emelünk ki a következőkben néhányat.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Vasné Egri, M. (2019) „Marketingaktivitás elektronikus környezetben, 2. rész: interaktív marketingkutatás”, Marketing & Menedzsment, 41(2), o. 51–57. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1279 (Elérés: 12 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kutatások