Marketing activity in electronic environment, part 2 - Interactive marketing research
Abstract
A vállalati marketingdöntések előkészítése nem nélkülözheti a meghatározó kapcsolatrendszert, a piaci tendenciákat megcélzó, valamint a piaci szereplők jellemzőire vonatkozó rendszeres vizsgálatokat. A naprakészség eléréséhez a szakirodalmi megközelítések és az empirikus kutatási eredmények nyújthatnak segítséget. Ehhez kívánunk szerény eszközeinkkel mi is hozzájárulni. A BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Műszaki Menedzsment PhD Iskola marketing specializációja keretében,
témavezetőként a szerző által irányított PhD hallgatókkal végzett kutatások leginkább figyelemre méltó eredményeiből emelünk ki a következőkben néhányat.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Vasné Egri, M. (2019) “Marketing activity in electronic environment, part 2 - Interactive marketing research”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(2), pp. 51–57. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1279 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Researches