Média és regionalitás: a regionális médiumokban megjelenő reklámok tartalmi összehasonlítása

Szerzők

  • Ferencné Kollin

Absztrakt

A regionális médiumok irányíthatósága és a bennük megjelenő rekláminformációk összefüggésének értékelé­se eddig feldolgozatlan területe a kommunikációt vizsgáló kutatásoknak. Ezért különleges felkérésnek tettünk eleget, amikor a magyar-román TéT-program keretében a magyar Komárom-Esztergom megye és a román Hargita megye sajtó és rádió médiumaiban közzé­tett hirdetések összehasonlító vizsgálatát elvégezzük. Ennek a kutatásnak az összefoglalóját bocsátjuk közre.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kollin, F. (2019) „Média és regionalitás: a regionális médiumokban megjelenő reklámok tartalmi összehasonlítása”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 111–114. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1796 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix