Media and Regionality

Authors

  • Ferencné Kollin

Abstract

A regionális médiumok irányíthatósága és a bennük megjelenő rekláminformációk összefüggésének értékelé­se eddig feldolgozatlan területe a kommunikációt vizsgáló kutatásoknak. Ezért különleges felkérésnek tettünk eleget, amikor a magyar-román TéT-program keretében a magyar Komárom-Esztergom megye és a román Hargita megye sajtó és rádió médiumaiban közzé­tett hirdetések összehasonlító vizsgálatát elvégezzük. Ennek a kutatásnak az összefoglalóját bocsátjuk közre.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Kollin, F. (2019) “Media and Regionality”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(5-6), pp. 111–114. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1796 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

M&M mix