Versenyben az árral

Szerzők

  • László Józsa Veszprémi Egyetem, Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Ágnes Straubné Németh Veszprémi Egyetem, Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék
  • Tibor Tatay Veszprémi Egyetem, Alkalmazott Gazdaságtan Tanszék

Absztrakt

Írásunkban az árpolitika néhány pénzügyi jellegű ve- tületét mutatjuk be, elsősorban a termékélet-görbéhez kapcsolódóan. Célunk annak szemléltetése, hogy az árpolitika - a marketing-mix eszközei közül egyedülálló módon - szorosan kapcsolódik a vállalkozások pénzügyi tervezéséhez, és ezen keresztül a két terület egységes egészet alkot. Az árpolitika egyetlen lépése sem függetleníthető a pénzügytől, s ez fordítva is így kell hogy legyen. Minden árdöntés befolyásolja a termék további sorsának az alakulását éppúgy (marketing), mint a vállalkozás likviditási helyzetét (pénzügy).

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-18

Hogyan kell idézni

Józsa, L., Straubné Németh, Ágnes és Tatay, T. (2019) „Versenyben az árral”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 28–30. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1848 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Ár és piac

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>