Marketing és közszolgáltatások

Szerzők

  • László Dinya József Attila Tudományegyetem Marketing-Menedzsment Tanszék

Absztrakt

A társadalmi igényeket kielégítő rendkívül sokféle tevékenység között sajátos szerepet töltenek be a közszolgáltatások, amelyeknek pontos meghatározása még- a különféle, forgalomban levő definíciók miatt - nem egyértelmű. Ennélfogva ezen tevékenységekkel összefüggésben a marketingről beszélni két szempontból is merész vállalkozás: először tisztázni kellene, hogy milyen tevékenysé­gek sorolhatók a közszolgáltatások körébe, másodszor pedig azt kell tisztázni, hogy speciális szolgáltatásokról lévén szó, ezek a specialitások hogyan jelentkeznek e szolgáltatások marketingjénél.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Dinya, L. (2019) „Marketing és közszolgáltatások”, Marketing & Menedzsment, 33(5), o. 8–10. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1869 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketing Műhelyek