Marketing and Public Services

Authors

  • László Dinya József Attila Tudományegyetem Marketing-Menedzsment Tanszék

Abstract

A társadalmi igényeket kielégítő rendkívül sokféle tevékenység között sajátos szerepet töltenek be a közszolgáltatások, amelyeknek pontos meghatározása még- a különféle, forgalomban levő definíciók miatt - nem egyértelmű. Ennélfogva ezen tevékenységekkel összefüggésben a marketingről beszélni két szempontból is merész vállalkozás: először tisztázni kellene, hogy milyen tevékenysé­gek sorolhatók a közszolgáltatások körébe, másodszor pedig azt kell tisztázni, hogy speciális szolgáltatásokról lévén szó, ezek a specialitások hogyan jelentkeznek e szolgáltatások marketingjénél.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Dinya, L. (2019) “Marketing and Public Services”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(5), pp. 8–10. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1869 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Hungarian Marketing Workshop 2000