Zöld stratégiák

Szerzők

  • Katalin Borsi Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Környezetünk állapota, a környezetvédelem, az új technológiák társadalmi és környezeti hatásának felmérése, befolyásolása ma már nem elsősorban állami feladat. Egyre nagyobb szerepet kapnak a magánszféra szereplői is. A progresszív, előretekintő vállalatok a környezettel való gazdálkodást és a polgári felelősséget versenyelőny-lehetőségnek tekintik. Legtöbbször azonban nem elegendő a meglévő normák betartása, sok vállalatnál már most kimutatható a készség a környezeti károk elhárításához, korlátozásához történő hozzájárulásra, és várható, hogy a legprogresszívebb ipari vállalatok termékeik ismertetése során a hosszú távú felelősséget is hangsúlyozzák. így a környezetvédelem a cégek számára egyre kevésbé lesz a „szükséges rossz". Ez a növekedés kulcsát is jelentheti.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Borsi, K. (2019) „Zöld stratégiák”, Marketing & Menedzsment, 31(3), o. 66–68. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2164 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix