Green Strategies

Authors

  • Katalin Borsi Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

Környezetünk állapota, a környezetvédelem, az új technológiák társadalmi és környezeti hatásának felmérése, befolyásolása ma már nem elsősorban állami feladat. Egyre nagyobb szerepet kapnak a magánszféra szereplői is. A progresszív, előretekintő vállalatok a környezettel való gazdálkodást és a polgári felelősséget versenyelőny-lehetőségnek tekintik. Legtöbbször azonban nem elegendő a meglévő normák betartása, sok vállalatnál már most kimutatható a készség a környezeti károk elhárításához, korlátozásához történő hozzájárulásra, és várható, hogy a legprogresszívebb ipari vállalatok termékeik ismertetése során a hosszú távú felelősséget is hangsúlyozzák. így a környezetvédelem a cégek számára egyre kevésbé lesz a „szükséges rossz". Ez a növekedés kulcsát is jelentheti.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Borsi, K. (2019) “Green Strategies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(3), pp. 66–68. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2164 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix