A pénztárgép mellé nem csak „Dallason keresztül" vezet az út...

Szerzők

  • István Balázs

Absztrakt

A hatékony eladás egyik jól bevált módszere a pozicionálás, vagyis az az eladóhelyi rend, mely szerint a különböző termékek egy-egy jól meghatározott helyre kerülnek. A dolog egy-egy termékcsoporton belül hierarchikus, s a „jól pozicionáltság", még inkább a feljebb kapaszkodás, csillagászati reklámbüdzsét feltételez. A Szamos Marcipán márkáról azonban azt mondhatjuk, esete e tekintetben szabályt erősítő kivétel...

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Balázs, I. (2019) „A pénztárgép mellé nem csak „Dallason keresztül" vezet az út. ”., Marketing & Menedzsment, 31(2), o. 69–70. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2186 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei