A pénztárgép mellé nem csak „Dallason keresztül" vezet az út...
Absztrakt
A hatékony eladás egyik jól bevált módszere a pozicionálás, vagyis az az eladóhelyi rend, mely szerint a különböző termékek egy-egy jól meghatározott helyre kerülnek. A dolog egy-egy termékcsoporton belül hierarchikus, s a „jól pozicionáltság", még inkább a feljebb kapaszkodás, csillagászati reklámbüdzsét feltételez. A Szamos Marcipán márkáról azonban azt mondhatjuk, esete e tekintetben szabályt erősítő kivétel...
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Balázs, I. (2019) „A pénztárgép mellé nem csak „Dallason keresztül" vezet az út. ”., Marketing & Menedzsment, 31(2), o. 69–70. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2186 (Elérés: 26 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix