Interjú Sütő Zoltánnal - Sikeres magyar marketing stratégiák I.1* „Bár már látnék egy igazi profit...!" Beszélgetés Sütő Zoltánnal, a Griff Gentlemen's Rt. elnök-vezérigazgatójával
Absztrakt
Az, aki nem becsüli egy kissé túl vizsgálódásai általa válasz to tt vagy n eki rendelt tárgyát, sürgősen nézzen más foglalatosság után. Teljesen rendjénvaló tehát, ha e lap olvasói és szerzői a saját tudományukat, a marketinget tartják mindenhatónak, de legalábbis nélkülözhetetlennek a gazdaság szereplői számára. Nem árt azonban letekintenünk néha a magas lóról, s észrevenni azokat az őstehetségeket, akik a mi áldásos segítségünk nélkül, a marketing mixet inkább intuitíve követve érnek el figyelemre méltó sikereket.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-19
Hogyan kell idézni
Balázs, I. (2019) „Interjú Sütő Zoltánnal - Sikeres magyar marketing stratégiák I.1* „Bár már látnék egy igazi profit. !" Beszélgetés Sütő Zoltánnal, a Griff Gentlemen’s Rt. elnök-vezérigazgatójával”, Marketing & Menedzsment, 32(1), o. 67–69. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2205 (Elérés: 26 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix