Interviews with Zoltán Sütő
Abstract
Az, aki nem becsüli egy kissé túl vizsgálódásai általa válasz to tt vagy n eki rendelt tárgyát, sürgősen nézzen más foglalatosság után. Teljesen rendjénvaló tehát, ha e lap olvasói és szerzői a saját tudományukat, a marketinget tartják mindenhatónak, de legalábbis nélkülözhetetlennek a gazdaság szereplői számára. Nem árt azonban letekintenünk néha a magas lóról, s észrevenni azokat az őstehetségeket, akik a mi áldásos segítségünk nélkül, a marketing mixet inkább intuitíve követve érnek el figyelemre méltó sikereket.
Downloads
Published
2019-12-19
How to Cite
Balázs, I. (2019) “Interviews with Zoltán Sütő”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(1), pp. 67–69. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2205 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
M&M mix