Magyar Reklámetikai Kódex 1997

Szerzők

  • - -

Absztrakt

A Magyar Reklámetikai Kódex azzal a céllal készült, hogy a Magyarországon reklámtevékenységet folytatók szakmai-etikai normagyűjteményeként szolgáljon és alkalmazásával megvalósuljon az Országgyűlés által a gazdasági reklámtevékenységről szóló törvény előszavában is elismert szakmai önszabályozás.
     Az első Magyar Reklámetikai Kódexet a Magyar Reklámszövetség - az egész régióban egyedülálló módon - már 1981-ben létrehozta. Ezzel egy olyan normagyűjtemény született, amely egyrészt a párizsi székhelyű Nemzetközi Kereskedelmi Kamara kódexén, másrészt az akkori társadalmi- gazdasági renden, az abból fakadó körülményeken alapult. A Kódex átdolgozására 1991-ben került sor, amit a rendszerváltás indokolt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

-, .-. (2019) „Magyar Reklámetikai Kódex 1997”, Marketing & Menedzsment, 32(1), o. 72–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2207 (Elérés: 27 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix