Hungarian Code of Etics in advertisement, 1997
Abstract
A Magyar Reklámetikai Kódex azzal a céllal készült, hogy a Magyarországon reklámtevékenységet folytatók szakmai-etikai normagyűjteményeként szolgáljon és alkalmazásával megvalósuljon az Országgyűlés által a gazdasági reklámtevékenységről szóló törvény előszavában is elismert szakmai önszabályozás.
Az első Magyar Reklámetikai Kódexet a Magyar Reklámszövetség - az egész régióban egyedülálló módon - már 1981-ben létrehozta. Ezzel egy olyan normagyűjtemény született, amely egyrészt a párizsi székhelyű Nemzetközi Kereskedelmi Kamara kódexén, másrészt az akkori társadalmi- gazdasági renden, az abból fakadó körülményeken alapult. A Kódex átdolgozására 1991-ben került sor, amit a rendszerváltás indokolt.
Downloads
Published
2019-12-19
How to Cite
-, .-. (2019) “Hungarian Code of Etics in advertisement, 1997”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(1), pp. 72–75. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2207 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
M&M mix