A kis- és középméretű vállalatok értékrendje, stratégiai magatartása

Szerzők

  • Istvánné Borgulya JPTE Közgazdaságtudományi Kar
  • Vera Bencze JPTE Közgazdaságtudományi Kar
  • Tibor Kiss JPTE Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A STRATOS (Strategie Orientation of Small and Medium-sized Companies) kutatást bemutató dolgozatot a kis- és középvállalkozások helyének és a gazdaságban játszott szerepének elméleti áttekintése vezeti be. Mivel a magyar kis- és középvállalatok döntő többsége az 1990-es években jött létre, ezért a kutatás egyik célja a fiatal vállalkozások vezetése értékrendjének vizsgálata a STRATOS adatbázisa alapján.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Borgulya, I., Bencze, V. és Kiss, T. (2019) „A kis- és középméretű vállalatok értékrendje, stratégiai magatartása”, Marketing & Menedzsment, 30(6), o. 30–38. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2220 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vállalkozás és finanszírozása