Scale of values and strategic behavior at the small and medium-sized companies

Authors

  • Istvánné Borgulya JPTE Közgazdaságtudományi Kar
  • Vera Bencze JPTE Közgazdaságtudományi Kar
  • Tibor Kiss JPTE Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

A STRATOS (Strategie Orientation of Small and Medium-sized Companies) kutatást bemutató dolgozatot a kis- és középvállalkozások helyének és a gazdaságban játszott szerepének elméleti áttekintése vezeti be. Mivel a magyar kis- és középvállalatok döntő többsége az 1990-es években jött létre, ezért a kutatás egyik célja a fiatal vállalkozások vezetése értékrendjének vizsgálata a STRATOS adatbázisa alapján.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Borgulya, I., Bencze, V. and Kiss, T. (2019) “Scale of values and strategic behavior at the small and medium-sized companies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(6), pp. 30–38. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2220 (Accessed: 7 July 2024).

Issue

Section

Financing of enterprises