A bankoknak is meg kell tanulniuk az eladás művészetét

Szerzők

  • Jackob Hans-Reinhard BankBetriebsWirtschaft Jacob & Partner mbH, Wiesbaden

Absztrakt

Növekvő komputerizáció és sorvadó ügyféllojalitás jellemzi a bankok és az ügyfelek kapcsolatát. Ennél fogva a jövőben még fontosabb versenytényező lesz az ügyfelekkel való kapcsolattartás új formáinak keresése és a már meglévőkkel a kapcsolattartás javítása. A szerzők által a cikkben bemutatott - videóval és számítógéppel támogatott STAR* (Sales Talent Assessment Review)-elemzésből kiderült, hogy nemzetközi összehasonlításban a német számlamenedzsereknek (account manager) is akad még tennivalójuk az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a banki termékek értékesítése terén.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Hans-Reinhard, J. (2019) „A bankoknak is meg kell tanulniuk az eladás művészetét”, Marketing & Menedzsment, 30(6), o. 52–55. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2232 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Bankok, biztosítók