Az észak-magyarországi kisvállalatok marketingprofilja
Absztrakt
Az észak-magyarországi válságrégió 150 kisvállalatának marketing-tevékenységét egy kérdőíves megkérdezés keretében térképeztük fel. A felmérés során kerestük a választ arra a kérdésre, hogy a sikeres marketing feltételei - amelyeket a marketingprofil-modellben foglaltunk össze - adottak-e az általunk vizsgált kisvállalati körben. A kutatás során arra a következtetésre jutottunk, hogy ha a kisvállalatoknál a marketingeszközök széles körű alkalmazására nem is nyílik lehetőség, de a gazdasági siker a piacközpontú személetmód és a vevő fontosságának felismerése és a gyakorlatban való elismerése lehet.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Kiss, E. (2019) „Az észak-magyarországi kisvállalatok marketingprofilja”, Marketing & Menedzsment, 29(1), o. 61–66. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2505 (Elérés: 29 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
--