Marketing of Small Businesses in North Hungary

Authors

  • Enikő Kiss Miskolci Egyetem
  • Edit Lukács Miskolci Egyetem
  • Krisztina Szegedi Miskolci Egyetem
  • József Horváth Miskolci Egyetem

Abstract

Az észak-magyarországi válságrégió 150 kisvállalatának marketing-tevékenységét egy kérdőíves megkérdezés keretében térképeztük fel. A felmérés során kerestük a választ arra a kérdésre, hogy a sikeres marketing feltételei - amelyeket a marketingprofil-modellben foglaltunk össze - adottak-e az általunk vizsgált kisvállalati körben. A kutatás során arra a következtetésre jutottunk, hogy ha a kisvállalatoknál a marketingeszközök széles körű alkalmazására nem is nyílik lehetőség, de a gazdasági siker a piacközpontú személetmód és a vevő fontosságának felismerése és a gyakorlatban való elismerése lehet.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Kiss, E. (2019) “Marketing of Small Businesses in North Hungary”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(1), pp. 61–66. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2505 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

--