A turisztikai klaszterek szerepe a regionális marketingben

Szerzők

  • Tibor Gonda
  • Patrícia Spiegler Pécsi Tudományegyetem Természettudományi Kar

Kulcsszavak:

turizmusmarketing, turisztikai klaszter, regionális marketingstratégia

Absztrakt

A mai globális gazdaság térképe tele van klaszterekkel, különleges központokkal. A turisztikai klaszter a turizmus tevékenységeiben érdekelt vállalatok, szolgáltatások és intézmények földrajzi koncentrációja. A turisztikai klaszterek stratégiai marketingjével foglalkozó jelen tanulmány kiindulópontjának a hely marketinget és a turizmusmarketinget tekinti. A tanulmány a dél-dunántúli turisztikai régió példáján keresztül mutatja be, hogyan járul hozzá innovációval, termékfejlesztéssel és stratégiai marketingtevékenységekkel a turisztikai klaszter a regionális turizmus versenyképességének a növeléséhez.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-04

Hogyan kell idézni

Gonda, T. és Spiegler, P. (2019) „A turisztikai klaszterek szerepe a regionális marketingben”, Marketing & Menedzsment, 46(1-2), o. 5–15. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/399 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Helymarketing

Hasonló cikkek

<< < 2 3 4 5 6 7 8 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.