A tartalomipar az új média fényében
Kulcsszavak:
tartalomipar, új média, digitális terjesztés, piaci modellekAbsztrakt
A tartalomipar ellátási lánca leegyszerűsödik, de számos új, eltérő motivációkkal rendelkező szereplő jelenik meg a piacon, és a tartalmak fölötti ellenőrzés is jelentősen csökken.
Bár a digitális terjesztés mára kikerülhetetlen a tartalomipar szempontjából, a hagyományos szereplők reakciója defenzív és lassú volt, ami az alternatív médiafogyasztást erősítette. Az új környezetben kialakítandó, hosszú távú piaci modelleknél elsődleges szempont a megváltozott fogyasztói szokások figyelembe vétele.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Csordás, T. (2019) „A tartalomipar az új média fényében”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 30–37. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/475 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Média és menedzsment