Távközlési szolgáltatók az elektronikus médiapiacokon
Kulcsszavak:
távközlési piac, médiapiac, konvergencia, IPTVAbsztrakt
Az információs technológiák változása jelentős változáshoz vezetett mind a távközlési, mind pedig a médiapiacon. Ennek eredményeként elmosódtak az iparági határok, az ezredforduló után egyre több távközlési vállalat lépett be a médiaiparba. A tanulmány azt vizsgálja, hogy ezek a cégek miért és hogyan jelentek meg az elektronikus médipiacon, és arra a következtetésre jut, hogy az audiovizuális és egyéb médiatermékek kínálata egyre meghatározóbb szerepet jelent a távközlési vállalatok üzleti stratégiájában.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Gálik, M. (2019) „Távközlési szolgáltatók az elektronikus médiapiacokon”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 22–29. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/474 (Elérés: 14 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Média és menedzsment