Távközlési szolgáltatók az elektronikus médiapiacokon

Szerzők

  • Mihály Gálik Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Marketing és Média Intézet Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszék

Kulcsszavak:

távközlési piac, médiapiac, konvergencia, IPTV

Absztrakt

Az információs technológiák változása jelentős változáshoz vezetett mind a távközlési, mind pedig a médiapiacon. Ennek eredményeként elmosódtak az iparági határok, az ezredforduló után egyre több távközlési vállalat lépett be a médiaiparba. A tanulmány azt vizsgálja, hogy ezek a cégek miért és hogyan jelentek meg az elektronikus médipiacon, és arra a következtetésre jut, hogy az audiovizuális és egyéb médiatermékek kínálata egyre meghatározóbb szerepet jelent a távközlési vállalatok üzleti stratégiájában.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-10

Hogyan kell idézni

Gálik, M. (2019) „Távközlési szolgáltatók az elektronikus médiapiacokon”, Marketing & Menedzsment, 44(1), o. 22–29. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/474 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Média és menedzsment