Egyre bátrabban használják a magyarok az internetet szabadidős utazásaik megszervezéséhez
Kulcsszavak:
Internet, Szabadidős utazási szokások, Online - offline utazási iroda, Diszkont légitársaság, Turisztikai portálokAbsztrakt
Az internet megjelenése nemcsak műszaki, de komoly kereskedelmi jellegű változásokat is hozott az idegenforgalmi szektorban. Feltűnik a „személytelen” értékesítés, az online információszolgáltatás és vásárlás. Megjelennek a diszkont légitársaságok, az online szállodai foglalási rendszerek, az online utazási irodák; s ezzel egy időben a szükségleteiket és az internetet már jól ismerő, tájékozottabb vevők, az e-utazók. Ezen tendenciák motiváltak arra, hogy kutatást végezzek a magyar fogyasztók körében, s utánajárjak annak, hogy vajon a magyar fogyasztók is ugyanúgy használják-e a világhálót szabadidős utazásaik megszervezéséhez, mint ahogy azt a többi európai vagy más kontinensen lévő országok állampolgárai is teszik, vagy esetleg néhány dologban eltérés mutatkozik.