Egyre bátrabban használják a magyarok az internetet szabadidős utazásaik megszervezéséhez

Szerzők

  • Judit Grotte Heller Farkas Gazdasági és Turisztikai Szolgáltatások Főiskolája; Széchenyi István Egyetem Regionális és Gazdaságtudományi Doktori Iskola

Kulcsszavak:

Internet, Szabadidős utazási szokások, Online - offline utazási iroda, Diszkont légitársaság, Turisztikai portálok

Absztrakt

Az internet megjelenése nemcsak műszaki, de komoly kereskedelmi jellegű változásokat is hozott az idegenforgalmi szektorban. Feltűnik a „személytelen” értékesítés, az online információszolgáltatás és vásárlás. Megjelennek a diszkont légitársaságok, az online szállodai foglalási rendszerek, az online utazási irodák; s ezzel egy időben a szükségleteiket és az internetet már jól ismerő, tájé­kozottabb vevők, az e-utazók. Ezen tendenciák motiváltak arra, hogy kutatást végezzek a magyar fogyasztók körében, s utánajárjak annak, hogy vajon a magyar fogyasztók is ugyanúgy használják-e a világhálót szabadidős utazásaik megszervezéséhez, mint ahogy azt a többi európai vagy más kontinensen lévő országok állampolgárai is teszik, vagy esetleg néhány dologban eltérés mutatkozik.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Grotte, J. (2019) „Egyre bátrabban használják a magyarok az internetet szabadidős utazásaik megszervezéséhez”, Marketing & Menedzsment, 43(3), o. 63–69. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/673 (Elérés: 12 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Generációs marketing

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.