Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Beküldések
Szerkesztőség
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 43 szám 3 (2009)
Évf. 43 szám 3 (2009)
Megjelent:
2009-09-06
Élelmiszer-marketing
Beszámoló a Magyar Marketing Oktatók Klubjának 15. éves konferenciájáról
Orsolya Szigeti
3
PDF
A hagyományos magyar termékek piaci lehetőségei
Orsolya Szigeti, Viktória Szente, Zsolt Polereczki, Zoltán Szakály
4-11
PDF
A Dunántúlon élő fiatalok táplálkozási szokásainak fókuszcsoportos vizsgálata
Nikoletta Fülöp, Gyula ifj. Süllős, Péter Huszka
12-16
PDF
Mézfogyasztási szokások nemzetközi összehasonlító értékelése
Georgina Árváné Ványi, Zsolt Csapó
17-23
PDF
A magyar - és azon belül a tokaji - borok piacszegmentációjával kapcsolatos kérdések
János Papp, Mihály Konkoly
24-37
PDF
Szolgáltatásmarketing
Húzzunk sportágakat: avagy a sportfinanszírozás új útjai
János Váczi, Péter Berkes
38-44
PDF
Services Marketing Development: Employees Service Orientation and Service Quality in the Telecommunication Sector
Boris Molochny
45-53
PDF (English)
Generációs marketing
Az 50+ generáció ICT kapcsolatainak vizsgálata (I. rész)
Ildikó Gergátz
54-62
PDF
Egyre bátrabban használják a magyarok az internetet szabadidős utazásaik megszervezéséhez
Judit Grotte
63-69
PDF
Határterületek-átfedések
A dolgozói elégedettség több aspektusa - empirikus kutatási eredmények
Edit Németh
70-77
PDF
Könyvismertetés
Poór József, Bóday Pál, Kispál-Vitai Zsuzsanna (szerk.): Trendek és tendenciák a kelet-európai emberi erőforrás menedzsmentben. Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Révkomárom, 2009
Katalin Dobrai
78-79
PDF
Megemlékezés
Zeller Gyula (1928 - 2009)
Gábor Rekettye
80
PDF
Teljes szám
Marketing & Menedzsment 2009/3. szám
Marketing & Menedzsment A szerzők
80, [2]
PDF
Nyelv
English
Magyar
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak