Húzzunk sportágakat: avagy a sportfinanszírozás új útjai
Kulcsszavak:
állami sporttámogatás, szerencsejáték-piac, addicionális bevételAbsztrakt
A sport szocializációs, kulturális, nevelési funkciói mellett egyre inkább gazdasági dimenzióval is rendelkezik. Magyarországon azonban a sport piacán a társadalmi, gazdasági katalizátorhatás sajnálatos módon csak részben érvényesül. A krónikus forráshiánytól szenvedő sportágazat számára az addicionális források bevonását előirányzó konkrét lépésekre még senki nem vázolt fe! egy koherens finanszírozási modellt. Tanulmányunkban arra vállalkozunk, hogy az állami sporttámogatás jelenlegi csatornáit egy új elemmel gazdagítsuk. A szükséges többletforrás megteremtését a szerencsejáték-bevételek növelésében látjuk.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-01
Hogyan kell idézni
Váczi, J. és Berkes, P. (2019) „Húzzunk sportágakat: avagy a sportfinanszírozás új útjai”, Marketing & Menedzsment, 43(3), o. 38–44. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/669 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Szolgáltatásmarketing