Amikor a marketing szövi be a hálózatokat

Szerzők

  • Orsolya Stifán Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Információ- és Tudásmenedzsment Tanszék

Absztrakt

Hálózatkutatók (matematikusok, fizikusok, szociológusok, pszichológusok) egyre sűrűben publikálják eredményeiket a közösségi hálózatokról. Az elméletek mögött sokszor olyan empirikus megfigyelések állnak, amelyek számos tudományterületről származnak, ami nem meglepő, hiszen a hálózatok átszövik életünket. Ebben a tanulmányban a hálózatok és a marketing viszonya kerül bemutatásra. A marketing már az ősidők óta hasznosítja a hálózatokban rejlő lehetőségeket, és az internet, mint virtuális hálózat térnyerésével újfajta, hatékonyabb lehetőségek merülhetnek fel. Kulcsszavak: közösségi hálózatok, marketingkommunikáció, e-hálózatok, gerilla marketing, vírusmarketing.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-19

Hogyan kell idézni

Stifán, O. (2019) „Amikor a marketing szövi be a hálózatokat”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 40–49. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/688 (Elérés: 14 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketingelmélet