When marketing creates networks
Abstract
Hálózatkutatók (matematikusok, fizikusok, szociológusok, pszichológusok) egyre sűrűben publikálják eredményeiket a közösségi hálózatokról. Az elméletek mögött sokszor olyan empirikus megfigyelések állnak, amelyek számos tudományterületről származnak, ami nem meglepő, hiszen a hálózatok átszövik életünket. Ebben a tanulmányban a hálózatok és a marketing viszonya kerül bemutatásra. A marketing már az ősidők óta hasznosítja a hálózatokban rejlő lehetőségeket, és az internet, mint virtuális hálózat térnyerésével újfajta, hatékonyabb lehetőségek merülhetnek fel. Kulcsszavak: közösségi hálózatok, marketingkommunikáció, e-hálózatok, gerilla marketing, vírusmarketing.
Downloads
Published
2019-10-19
How to Cite
Stifán, O. (2019) “When marketing creates networks”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 40–49. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/688 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Marketing theory