E-vásárlási szokások változása Magyarországon
Absztrakt
A hazai értékesítési formákban a kilencvenes évek közepén innovációs folyamatként értékelhető az első bevásárlóközpontok megjelenése. A hazai vásárlási szokásoktól idegen bevásárlóközpontokat a magyar fogyasztók viszonylag rövid idő alatt fogadták el (Hoffmann - Sikos, 2004, 2005). A nagy választékot, kultúrált, tágas környezetet, szórakozási lehetőségeket biztosító élményvásárlás megjelenése után nem sokkal vált elérhetővé az élményt, programot nem jelentő, akkor még elenyésző kínálatot nyújtó elektronikus vásárlás, amely hatását tekintve alulmaradt.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-21
Hogyan kell idézni
Zsolnainé Harczi, I. (2019) „E-vásárlási szokások változása Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 40(4), o. 65–73. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/718 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Innováció-marketing