E-vásárlási szokások változása Magyarországon

Szerzők

  • Ildikó Zsolnainé Harczi Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék

Absztrakt

A hazai értékesítési formákban a kilencvenes évek közepén innovációs folyamatként értékelhető az első bevásárlóközpontok megjelenése. A hazai vásárlási szokásoktól idegen bevásárlóközpontokat a magyar fogyasztók viszonylag rövid idő alatt fogadták el (Hoffmann - Sikos, 2004, 2005). A nagy választékot, kultúrált, tágas környezetet, szórakozási lehetőségeket biztosító élményvásárlás megjelenése után nem sokkal vált elérhetővé az élményt, programot nem jelentő, akkor még elenyésző kínálatot nyújtó elektronikus vásárlás, amely hatását tekintve alulmaradt.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-21

Hogyan kell idézni

Zsolnainé Harczi, I. (2019) „E-vásárlási szokások változása Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 40(4), o. 65–73. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/718 (Elérés: 23 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Innováció-marketing