A magyar kávépiac termék-életgörbéi

Szerzők

  • Krisztina Letenyei Szent István Egyetem

Absztrakt

A termékek a piacon meghatározott időt töltenek el, „pályafutásukat” termék-életgörbével írhatjuk le. A piac és a termékek jellegéből adódóan az életgörbék nem mindig a klasszikus formát követik, vannak eltérő alakzatú termék-életgörbék is. Az élelmiszeripari termékek döntő többsége már érett, de a hanyatlás nem következik be, hiszen élelmiszerre az emberiségnek mindig szüksége lesz. Mindazonáltal a termékek megújulnak, módosulnak, új felhasználói módok, új felhasználói körök vagy új elosztási csatornák segítik az újabb növekedési szakasz beindulását.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-25

Hogyan kell idézni

Letenyei, K. (2019) „A magyar kávépiac termék-életgörbéi”, Marketing & Menedzsment, 40(1), o. 31–39. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/775 (Elérés: 28 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix