A kávé, mint termék, a kávézás, mint szolgáltatás jellemző jegyei, versenyterei

Szerzők

  • Krisztina Letenyei Szent István Egyetem
  • János Papp Szent István Egyetem

Absztrakt

A kávé, mint speciális élelmiszeripari termék számos formát ölt a fogyasztás helyszínétől függően. A kávéra asszociálva még több fogalom juthat eszünkbe a kávétermesztés helyétől indulva a kávéfeldolgozás állomásain át a kávéfogyasztás helyszínéig. A cikkben megvizsgáltuk a kávé, mint termék és a kávézás, mint szolgáltatás sajátosságait. Számos különbség fedezhető fel az otthoni kávéfogyasztás és a kávézóban, kávémérésben történő fogyasztás jellege között is. Az iparágban versenyző vállalatoknak nemcsak a konkurenciával kell megküzdeniük, de oda kell figyelniük a szállítókra, a vevőkre, a potenciális belépőkre és a helyettesítő termékekre is.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Letenyei, K. és Papp, J. (2019) „A kávé, mint termék, a kávézás, mint szolgáltatás jellemző jegyei, versenyterei”, Marketing & Menedzsment, 39(2), o. 49–58. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1376 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei