Marketingkommunikáció a FOODAPEST tükrében
Absztrakt
A magyar élelmiszeriparban, illetve a hozzá kapcsolódó ágazatokban működő vállalatok marketingtevékenysége egyre aktívabbá és tudatosabbá válik. Ennek legszembetűnőbb formája a marketingkommunikáció, és ezen belül is az egyik eszközcsoport, a kiállítások és vásárok. Az élelmiszerpiacon versengő vállalatok számára felismert lehetőség a szakmai előrehaladást és színvonalat reprezentáló szakkiállításokon való részvétel. Másrészről a kiállítás és vásár az egyik leggyorsabban növekvő média a marketingkommunikációban.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-02
Hogyan kell idézni
Komáromi, N., Papp, J. és Takács, K. (2019) „Marketingkommunikáció a FOODAPEST tükrében”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 9–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2276 (Elérés: 26 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Agrármarketing