Marketingkommunikáció a FOODAPEST tükrében

Szerzők

  • Nándor Komáromi Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék
  • János Papp Gödöllői Agrártudományi Egyetem Agrármarketing Tanszék
  • Kornél Takács HUNGEXPO

Absztrakt

A magyar élelmiszeriparban, illetve a hozzá kapcsolódó ágazatokban működő vállalatok marketingtevékenysége egyre aktívabbá és tudatosabbá válik. Ennek legszembetűnőbb formája a marketingkommunikáció, és ezen belül is az egyik eszközcsoport, a kiállítások és vásárok. Az élelmiszerpiacon versengő vállalatok számára felismert lehetőség a szakmai előrehaladást és színvonalat reprezentáló szakkiállításokon való részvétel. Másrészről a kiállítás és vásár az egyik leggyorsabban növekvő média a marketingkommunikációban.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Komáromi, N., Papp, J. és Takács, K. (2019) „Marketingkommunikáció a FOODAPEST tükrében”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 9–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2276 (Elérés: 26 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>