A „means-end” elmélet és a létrázás alkalmazása a piackutatásban - élelmiszermarketing példákon keresztül
Absztrakt
A cikkben egy olyan piackutatási módszert, a „létrázás” technikáját mutatjuk be, amelynek segítségével feltárható, hogy az egyes termékkategóriáknál mely attribútumok fontosak a fogyasztók számára, és azokon keresztül milyen értékeket kívánnak elérni. A technika alkalmazásával a „means-end” elmélet alapján olyan hierarchikus értéktérképek rajzolhatóak meg, amelyeknek csúcsán a Rokeach-féle értékstruktúra elemei állnak.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-19
Hogyan kell idézni
Kovács, A., Komáromi, N. és Horváth, Ágnes (2019) „A »means-end« elmélet és a létrázás alkalmazása a piackutatásban - élelmiszermarketing példákon keresztül”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 56–66. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/690 (Elérés: 26 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Fogyasztói kutatások