A szarvasgomba, mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása

Szerzők

  • József Lehota Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet
  • Nándor Komáromi Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet

Absztrakt

Magyarországon csak elvétve találhatók luxustermékekkel kapcsolatos kutatások. Kutatócsoportunk ezért a szarvasgomba fogyasztói magatartás jellemzőit 1060 fős reprezentatív, felnőtt (15 év feletti) lakossági mintán vizsgálta 2006-ban. A mintán belül 113 fő szarvasgomba-fogyasztó volt (aki a vizsgált termékek közül egyet, legalább évente egyszer fogyaszt). A piacszegmentálást és a szegmensek elemzését a 113 fős részmintán végeztük el. A szarvasgomba fogyasztói mintát faktoranalízissel vizsgáltuk.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-03

Hogyan kell idézni

Lehota, J. és Komáromi, N. (2019) „A szarvasgomba, mint luxus (presztízs) termék fogyasztói magatartása”, Marketing & Menedzsment, 41(3), o. 30–38. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1340 (Elérés: 12 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztói magatartás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>