A vevői üzletválasztást meghatározó tényezők feltárása a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelem területén, kvalitatív kutatás segítségével

Szerzők

  • József Lehota Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet
  • Ágnes Horváth Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet Marketingkutatás Tanszék
  • Balázs Gyenge Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet Marketingkutatás Tanszék

Absztrakt

A jelen vizsgálat a korábbi kutatások tapasztalatait felhasználva, a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelem területén belül elemzi a fogyasztók üzletválasztási magatartásának összetevőit. (A kutatás az OTKA T 042893 pályázat támogatásával valósult meg.) Ezen publikációban az empirikus kutatás első fázisának eredményei kerülnek bemutatásra.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Lehota, J., Horváth, Ágnes és Gyenge, B. (2019) „A vevői üzletválasztást meghatározó tényezők feltárása a hagyományos bolti élelmiszer-kiskereskedelem területén, kvalitatív kutatás segítségével”, Marketing & Menedzsment, 39(3), o. 4–16. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1433 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kereskedelmi marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>