A fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellezési lehetőségei II.

Atmoszféra-, döntésorientált folyamat-, teljes (összegző) modellek

Szerzők

  • Balázs Gyenge Szent István Egyetem Gazdaság és Társadalomtudományi Kar Marketing Intézet

Kulcsszavak:

fogyasztói boltválasztás, atmoszféramodellek, döntésorientált folyamatmodellek, teljes (összegző) modellek

Absztrakt

A jelen cikk a fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellszintű megközelítéseit foglalja össze. A modellorientált szemlélet e koncepciók esetén természetesen nemcsak elméleti vizsgálatok, hanem empirikus kutatások lefolytatását is lehetővé teszi, lévén, egy kivételével (Engel et al. 1986) valamenynyi modell kialakítását a szerzők primer forrású elemzései előzték meg. A következőkben a fogyasztói boltválasztás atmoszféra-, döntésorientált folyamat- és teljes (összegző) modelljeinek különböző fajtáiról, valamint az egyes irányzatok jellegzetességeit legmarkánsabban képviselő megközelítésekről, továbbá saját, elméleti alapú modellfejlesztésemről szeretnék szólni.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-08

Hogyan kell idézni

Gyenge, B. (2019) „A fogyasztói boltválasztás magyarázatának modellezési lehetőségei II.: Atmoszféra-, döntésorientált folyamat-, teljes (összegző) modellek”, Marketing & Menedzsment, 44(4), o. 11–24. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/421 (Elérés: 5 október 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Hasonló cikkek

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

You may also Haladó hasonlósági keresés indítása for this article.