The „means-end” theory and laddering in market research; examples from food marketing
Abstract
A cikkben egy olyan piackutatási módszert, a „létrázás” technikáját mutatjuk be, amelynek segítségével feltárható, hogy az egyes termékkategóriáknál mely attribútumok fontosak a fogyasztók számára, és azokon keresztül milyen értékeket kívánnak elérni. A technika alkalmazásával a „means-end” elmélet alapján olyan hierarchikus értéktérképek rajzolhatóak meg, amelyeknek csúcsán a Rokeach-féle értékstruktúra elemei állnak.
Downloads
Published
2019-10-19
How to Cite
Kovács, A., Komáromi, N. and Horváth, Ágnes (2019) “The „means-end” theory and laddering in market research; examples from food marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 56–66. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/690 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
Consumer researches