Marketing Communication: Some Experiences from FOODAPEST
Abstract
A magyar élelmiszeriparban, illetve a hozzá kapcsolódó ágazatokban működő vállalatok marketingtevékenysége egyre aktívabbá és tudatosabbá válik. Ennek legszembetűnőbb formája a marketingkommunikáció, és ezen belül is az egyik eszközcsoport, a kiállítások és vásárok. Az élelmiszerpiacon versengő vállalatok számára felismert lehetőség a szakmai előrehaladást és színvonalat reprezentáló szakkiállításokon való részvétel. Másrészről a kiállítás és vásár az egyik leggyorsabban növekvő média a marketingkommunikációban.
Downloads
Published
2019-12-02
How to Cite
Komáromi, N., Papp, J. and Takács, K. (2019) “Marketing Communication: Some Experiences from FOODAPEST”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(6), pp. 9–14. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2276 (Accessed: 27 December 2024).
Issue
Section
Agricultural Marketing