Postai elégedettség a reklamációk tükrében
Absztrakt
A piaci versenyképesség fejlesztésének egyik hatékony eszköze az ügyfélkapcsolatok vevőorientált javítása. A fejlesztési folyamat kiindulási alapját a frontvonalon és a szolgáltatási lánc végén elhelyezkedő ügyfélszolgálati pontokon lecsapódó igénybevevői vélemények, reklamációk elemzése biztosítja.
Milyen általános céljai és funkciói vannak a panaszkezelési folyamatnak? Marketingszempontból izgalmas az igénybevevői panaszok tükörképét is feltárni ügyfél-elégedettségi vizsgálat alapján. A következőkben rövid áttekintést kívánok nyújtani e témakörben és bemutatni a gyakorlati alkalmazás lehetőségét.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-10-29
Hogyan kell idézni
Ercsey, I. (2019) „Postai elégedettség a reklamációk tükrében”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 69–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/848 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kapcsolatmenedzsment