Postai elégedettség a reklamációk tükrében

Szerzők

  • Ida Ercsey Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszék

Absztrakt

A piaci versenyképesség fejlesztésének egyik hatékony eszköze az ügyfélkapcsolatok vevőorientált javítása. A fejlesztési folyamat kiindulási alapját a frontvonalon és a szolgáltatási lánc végén elhelyezkedő ügyfélszolgálati pontokon lecsapódó igénybevevői vélemények, reklamációk elemzése biztosítja.
Milyen általános céljai és funkciói vannak a panaszkezelési folyamatnak? Marketingszempontból izgalmas az igénybevevői panaszok tükörképét is feltárni ügyfél-elégedettségi vizsgálat alapján. A következőkben rövid áttekintést kívánok nyújtani e témakörben és bemutatni a gyakorlati alkalmazás lehetőségét.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Ercsey, I. (2019) „Postai elégedettség a reklamációk tükrében”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 69–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/848 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kapcsolatmenedzsment