General pricing model of online auctions
Abstract
Napjainkban a kereskedelemnek egyre több fajtája ismert, attól függően, hogy ki, hol, mikor, kitől szándékozik megvásárolni a kívánt terméket, illetve igénybe venni az adott szolgáltatást. Az internet fejlődése, a technikai újdonságok mellett gazdasági lehetőségeket is hordoz magában. A világháló vonzó környezetet teremt az új kereskedelmi formák, értékesítési utak számára. A hagyományos értékesítési módokat továbbfejlesztve, újabb és újabb vállalatok jelennek meg az online piacokon, szolgáltatásaikkal egyfajta virtuális közösséget építenek ki piacterükön.
Downloads
Published
2019-11-14
How to Cite
Bodor, B. (2019) “General pricing model of online auctions”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 17–30. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1142 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Online Marketing