From „Szigeti veszedelemtől” to the top of cultural management

Authors

  • Csaba Marinka Sziget Kulturális Szervezőiroda

Abstract

„Az utóbbi években egyre több pozitív változás észlelhető a Sziget médiaképében. Rengeteget javult a rendezvény PR-je, jelentősen enyhítve az - alaptalan - negatív előítéleteket, a buta és igaztalan drogos sziget-képet. Tulajdonképpen ez már nem is PR, hanem profi marketingkommunikációs stratégia. (...) Már hetekkel az esemény előtt a Szigettel foglalkozott az egész média a reggeli tévéktől a komoly lapokon át a Magyar Narancs, a Wanted és a Pesti Est különkiadásáig. Ezt a stratégiát megtervezni és felfuttatni a multik reklámkampányát is meghaladó munka. Az idei Sziget-kampány a legsikeresebb és legnagyobb kommunikációs kampány a magyar PR-történelemben, ideértve az üzleti PR-t is.”
(A kultúramenedzselés csúcsa, Népszabadság, 2000. augusztus 8.)

Downloads

Published

2019-11-15

How to Cite

Marinka, C. (2019) “From „Szigeti veszedelemtől” to the top of cultural management”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 60–64. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1147 (Accessed: 5 October 2024).

Issue

Section

M&M mix