Lighting of the Black Box of like/dislike or the cognitive answer analysis in advertising research
Avagy a Kognitív Válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban kvantitatív megközelítéssel
Abstract
A sikeres marketingkommunikáció szempontjából nagyon lényeges, hogy mélyebben megértsük egy adott koncepció, reklámkampány, promóció hatásmechanizmusát a fogyasztó fejében. A Kognitív Válaszelemzés számos kísérleti pszichológiai kutatáson alapszik, amelyeket az Egyesült Államokban végeztek el a 70-es és 80-as években. Ez a módszer bármilyen kommunikációs ingerre vagy üzenetre adott reakciókat vizsgálja, amely különösen érdekes alkalmazást jelent a reklámozás kutatásában.
Downloads
Published
2019-11-27
How to Cite
Falus, T. (2019) “Lighting of the Black Box of like/dislike or the cognitive answer analysis in advertising research: Avagy a Kognitív Válaszelemzés alkalmazása a reklámkutatásokban kvantitatív megközelítéssel”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(1), pp. 19–20. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1270 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Brand research