The management of the future
Abstract
A menedzsment funkciója és működési mechanizmusa átalakuláson megy keresztül az egész világon. A menedzser mint korunk sikerembere, mintát ad a társadalomnak, ugyanolyan közvélemény-formáló tényezővé vált, mint a politikus vagy a színész. Azok a vállalatok sikeresek egyre inkább, amelyek vezetése rendelkezik kétféle érzékenységgel: a környezeti és a szociális problémák iránti affinitással. A rideg, haszonelvű gondolkodás kezdi átadni a helyét a felelős gondolkodásnak. Nemzetgazdasági méretekben is igaz, hogy a sikerhez, okos, kreatív menedzsmentre van szükség. A helyes nemzetgazdasági stratégia és egy ország felemelkedése között szoros az összefüggés. Ahol ilyen stratégia hiányzik (lásd: Magyarország!), ott a siker is késik.
Downloads
Published
2019-11-02
How to Cite
Gazdag, L. (2019) “The management of the future”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(2), pp. 22–35. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1276 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Management