The role of health marketing

Authors

  • Tamásné Karner Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

Az egészségügy a társadalom tagjainak megfelelő egészségi állapotát biztosító nélkülözhetetlen szektor, a társadalom átalakításában kulcsszerepet játszó ágazat. Dinamikus, nyílt rendszer, állandó mozgásban van, fejlődik.
A WHO kimutatása szerint az egészségi állapotot befolyásoló és meghatározó tényezők közül az egészségügyi ellátásnak mindössze 11 százalék a súlya. A legnagyobb befolyást ebben az életmód hatása jelenti, amely 43 százalékot, a környezeti ártalom 27 százalékot és a genetikai ártalom 19 százalékot képvisel.

Downloads

Published

2019-11-28

How to Cite

Karner, T. (2019) “The role of health marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(1), pp. 62–76. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1309 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix