Mineral water preferences among youngsters
Abstract
Annak ellenére, hogy a fejlett és közepesen fejlett országok élelmiszerfogyasztásában már nem jellemző a forgalom volumenének jelentős növekedése, a magyar ásványvízfogyasztás évek óta dinamikusan nő, így kitüntetett figyelmet érdemel. A 80-as évek elején luxuscikknek számító ásványvíz mára mindennapi fogyasztási cikké vált. Jelen tanulmány célja egy empirikus kutatás segítségével feltérképezni a felsőoktatásban tanuló ásványvíz-fogyasztók legfőbb választási preferenciáit és azok egymáshoz viszonyított súlyának meghatározását döntési folyamataikban.
Downloads
Published
2019-11-03
How to Cite
Sipos, L., Pádár, K. and Soós, R. (2019) “Mineral water preferences among youngsters”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(3), pp. 39–50. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1341 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Consumer behaviour